بازاريابي سنتي روز به روز کمتر و کمتر مي شود،و شما يه عنوان يه آينده نگر،ميدانيد که بايد راهي بهتر داشته باشيد.ما در مقالات قبل درباره سيستم مديريت محتوا CMS صحبت کرده ايم اکنون با ما همراه باشيد تا بدانيد بازاريابي محتوا چيست وچه اهميتي دارد.
بازاريابي محتوا يک رويکرد استراتژيک بازاريابي است که با هدف ايجاد و توزيع محتواي ارزشمند ، مرتبط و مداوم براي جذب و حفظ مخاطب کاملاً تعريف شده – و در نهايت ، هدايت عملکرد سودآور مشتري انجام مي شود.
شما به جاي اينکه فقط به فکر فروش محصولات يا خدمات خود باشيد ، محتواي واقعي و مفيدي را در اختيار مشتري خود قرار دهيد تا بتوانيد به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنيد.
بازاريابي محتوا توسط مارک هاي پيشرو استفاده مي شود.
تحقيقات سالانه ما نشان مي دهد که اکثريت قريب به اتفاق بازاريابان از بازاريابي محتوا استفاده مي کنند.
در حقيقت ، اين امر توسط بسياري از سازمان هاي برجسته جهان از جمله P&G ، مايکروسافت ، سيسکو سيستم ها و جان دير استفاده مي شود.
همچنين توسط مشاغل کوچک و مغازه هاي يک نفره در سراسر جهان توسعه و اجرا مي شود. چرا؟ زيرا کار مي کند.
اگر در جستجوي “استراتژي هاي بازاريابي محتوا” هستيد و احتمالاً اهميت آن را مي شناسيد. در حالي که برنامه بازاريابي محتواي شما نقشه راه شماست ، استراتژي بازاريابي محتواي شما برنامه بازي شما است.
با اين وجود ، براي يک تازه کردن سريع ، چرا يک استراتژي بازاريابي محتوا مهم است:
اين استراتژي را براي دستيابي به اهداف بازاريابي محتواي شما ايجاد مي کند: بدون استراتژي ، آسان است که شرکت شما اهداف بازاريابي محتوايي خود را از دست دهد.
اين مي تواند به عدم بازگشت سرمايه (ROI) منجر شود و همچنين سوء تفاهم در مورد کار بازاريابي محتوا انجام شود.
اين برنامه موفقيت برنامه بازاريابي محتوا شما را تحت تأثير قرار مي دهد: يک استراتژي مي تواند تأثير گسترده اي در موفقيت شما داشته باشد.
يک مطالعه اي از سازمان هاي کسب و کار به تجارت (B2B) نشان داد که افراد داراي استراتژي ، 25 درصد اثر خود را افزايش مي دهند.
اين برنامه بازاريابي محتواي شما را با تغييرات صنعت تطبيق مي دهد: در صنعت شما و همچنين بازاريابي ديجيتال ، ماندن در آينده ضروري است.
با يک استراتژي بازاريابي محتوا ، تيم شما مي تواند برنامه شما را با تغييرات سازگار کند ، و اين باعث مي شود بازاريابي محتواي شما حتي موثرتر شود.
اکنون ، آماده براي شروع ساختن يک استراتژي بازاريابي رقابتي با محتواي هستيد؟
به عقب برگرديد و يک بار ديگر تعريف بازاريابي محتوا را بخوانيد ، اما اين بار مطالب مرتبط و ارزشمند را حذف کنيد.
اين تفاوت بين بازاريابي محتوا و ساير زباله هاي اطلاعاتي است که از شرکت هايي که سعي مي کنند به شما کالاهاي تبليغاتي بفروشند مي رسد.
اين همان چيزي است که باعث مي شود بازاريابي محتوا در محيط امروز هزاران پيام بازاريابي براي هر فرد در روز جذاب باشد.
بازاريابي بدون محتواي عالي غير ممکن است
صرف نظر از اينکه از چه نوع تاکتيکي در بازاريابي استفاده مي کنيد ، بازاريابي محتوا بايد بخشي از روند شما باشد ، نه چيزي جداگانه . محتواي کيفي بخشي از همه اشکال بازاريابي است.
ما خوانديم که بازاريابي محتوا چيست وچه اهميتي دارد را در اين قسمت براي شما مطرح ميکنيم .
اگر مشتريان شما مشتاقانه منتظر دريافت بازاريابي شما باشند چه مي کنند؟ اگر وقتي آن را دريافت کردند ، از طريق چاپ ، ايميل ، وب سايت ، آنها 15 ، 30 ، 45 دقيقه با آن را سپري کردند؟
چه مي شود اگر آنها پيش بيني مي کردند و آن را با همسالان خود به اشتراک مي گذاشتند؟
شما مي توانيد نظرات خود را براي ما به اشتراک بگذاريد .
منبع:ttmweb.ir
درباره این سایت