قبل از اينکه به بحث در مورد استراتژي هاي واقعي که مي تواند به تجارت شما کمک کند ، بپردازيم ، ابتدا سعي مي کنيم تعامل با اينستاگرام را درک کنيم. ما در مقاله هاي قبل درمورد ابزارهاي کاربردي در اينستاگرام صحبت کرديم و در اين مقاله مي خواهيم 18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام را براي شما بيان کنيم.


ميزان مشارکت بيشتر در هر رسانه اجتماعي مي تواند معيار وفاداري طرفداران شما به صفحه ي شما تلقي شود.


موفقيت يک پيج اينستاگرام به تعداد مخاطبان شما مربوط نمي شود بلکه ميزان درگيري آنها با محتواي برند شما است که از همه چيز مهم تر است.


اين ميزان سنجش علاقه و تعامل آنها با عکس ها ، فيلم ها و داستان هاي شماست که در واقع به موفقيت در بازاريابي مي انجامد.


اين مهم است که مشاغل در رسانه هاي اجتماعي حضوري فعال داشته باشند. همچنين هيچ استراتژي بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي بدون استفاده از اينستاگرام کامل نيست. اينستاگرام يک بستر برتر براي مارک ها ، تبليغ کنندگان و مصرف کنندگان به طور يکسان فراهم آورده است.


اين اپليکيشن 800 ميليون کاربر فعال ماهانه دارد و روزانه 500 ميليون پروفايل در اينستاگرام فعال هستند.


چيز ديگري که ممکن است شما را شگفت زده کند اين است که 70? از هشتگ هاي اينستاگرام داراي برند هستند. اين به شما چه مي گويد؟ اگر در اينستاگرام فعال نيستيد ، قطعاً رقباي شما هستند.


کساني که قبلاً حساب کاربري خود را تنظيم کرده اند در مسير صحيح قرار دارند اما فقط داشتن پيجي از اينستاگرام وماً به فروش منتهي نمي شود.


اگر مي خواهيد فروش و درآمد واقعي را از اينستاگرام کسب کنيد ، بايد يک استراتژي مناسب را ارائه دهيد.


در ادامه برخي از پارامترهاي کليدي که براي ارزيابي اشتغال خود بايد در جستجوي آن باشيد را براي شما شرح داده ايم :


1. Followers


فالوئر يک عامل بارز است که شما بايد به آن توجه کنيد. تعداد مخاطبان يا افراد تأثيرگذار در پيج شما اهميت دارد اما مهم ترين پارامتر نيست.


علاوه بر دنبال کنندگانتان ، شما مي توانيد followers جديدي هم با استفاده از راهکارهايي به صفحه ي خود اضافه کنيد.


2. Likes


ميزان پسنديده شدن يکي ديگر از پارامترهاي اساسي است. اين يک اندازه گيري در سطح پايه است براي اينکه مشخص شود آيا محتواي شما توسط طرفداران شما به خوبي پذيرفته شده است يا خير !


اين يک نشانه ي نسبتاً مستقيم از ميزان محبوبيت پيج شما در بين مخاطبان هدف شماست.


3. Comments


نظرات جنبه ي ديگري از فضاي اينستاگرام است که مي توانيد هنگام پيگيري و درگير شدن در اينستاگرام به آنها توجه کنيد.


تجزيه و تحليل نظرات ، درک با کيفيت تري از آنچه دنبال کنندگان شما درباره پست هاي شما فکر مي کنند  ، به شما مي دهد.


دوست داشتن يک مطلب مهم است ، اما نظرات نشانگر درگيري مخاطب با آن محتوا است ، زيرا آنها وقت خود را صرف نوشتن يک نظر براي آن محتوا مي کنند.


البته ، کيفيت نظرات نيز به همان اندازه مهم است. اغلب ، مردم نظرات ساده اي مانند “خوب” يا “خوب به نظر مي رسند” مي گذارند که در واقع معني چنداني ندارند. فقط به نظرات ايموجي اسپم در زير نگاه کنيد.


18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام?


4. Shares  and  Reposts


با تکيه بر موارد فوق ، تعداد به اشتراک گذاري و ري پست از صفحه ي شما نيز بسيار مهم است.


اگر يک کاربر مايل است مطالب شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارد ، مي فهميد که آنها واقعاً مطالبي را که ارسال کرده ايد دوست داشته اند.



اين پست با 18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام که مي توانيد از امروز در استراتژي بازاريابي اينستاگرام خود اعمال کنيد ، شما را در مسير درست هدايت مي کند. در ادامه با هم اين 18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام را بررسي مي کنيم.


براب ادامه ي مطالب وارد لينک زير شويد.


منبع:ttmweb.ir


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اينستاگرام ,استراتژي ,کنيد ,نظرات ,کنيم ,فعال ,استراتژي براي ,براي قويتر ,توجه کنيد ,اينستاگرام فعال ,تعداد مخاطبان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

الماس ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡ canada77 فروشگاه پخش پوشک بزرگسال شورتی و چسبی سی سی شو آسمان مهدوی سفارش آنلاين مهاجرت به استرالیا dubaiinet.parsablog.com بازسازی ساختمان و نوسازی